سلام خوبین صبح بخیر علائم بارداری و پریودی چقد شبیه همن؟؟؟؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم علائم بارداری کاملا مثل علائم پریودیه ولی تو بدن هر کی یه جور متفاوته دردا

خیلی عزیز دلم
فقط من میخوام پریود شم ترشح زیاد نداشتم
از این میدونستم خبراییه و نینی دارم
صبر کن عجله نکن…این چهار روز گذشت تست بزن
منتظر بی بی مثبتت هستم‌گل نازم😍😍

علائم هاش یکیه
من با سه تا بیبی چک مثبت درد های پریودی داشتم

خیلیییی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان مهیار و ماهلین مامان مهیار و ماهلین هفته سی‌ام بارداری
مامان هسته پرتقال 🥹 مامان هسته پرتقال 🥹 ۲ ماهگی