سلام عزیزم علائم بارداری کاملا مثل علائم پریودیه ولی تو بدن هر کی یه جور متفاوته دردا
خیلی عزیز دلم
فقط من میخوام پریود شم ترشح زیاد نداشتم
از این میدونستم خبراییه و نینی دارم
صبر کن عجله نکن…این چهار روز گذشت تست بزن
منتظر بی بی مثبتت هستمگل نازم😍😍
علائم هاش یکیه
من با سه تا بیبی چک مثبت درد های پریودی داشتم
خیلیییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.