۳ پاسخ

درد پریودی عادیه...من تا یه هفته درد و انقباض زایمان طبیعی رو داشتم و یه هفته بعدش درد پریودی

سلام عزیزم اره اشکال نداره ب مادرت یا مادرشوهرت بگو چیزای گرم واست درست کنن بخوری مثل کاچی واینا

اره بابا ولی رنگشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد