دهه فاطمیه کیه خانما

۵ پاسخ

عزیز دوشنبه توم میشه ایام فاطمیه کجای کاری

دهه دوم از امروز شروع میشه تا چهارشنبه معمولا میگن دو روز قبل شهادت و دو روز بعد شهادت

دیگه داره تموم میشه
دوشنبه شهادته

فقط اون که استیکر خنده گذاشته 🤗 دقیقا کجاش خنده دار بود حرف من یا قیافه شما

خیلی وقته شروع شده دوشنبه شهادت پکج

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی
مامان ❤️🥰 مامان ❤️🥰 ۳ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۳ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی
مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی