۸ پاسخ

عزیزم خوبه وزنش

منم رفتم تو 26 چکاب کردم گفت 950 گرمه

من۸۷۰بود کمه

اره عزیزم

عالیه من26رفتم700بود البته پایین بود دارو داده ک ایشالله وزن بگیره

خیلی خوبه

خیلی خوبه

اره خوبه ولی زوده برا وزن نی نی رفتی
وزن از 30هفته ب بعد مهمه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی