خانوما برا هفته من وزن جنین ۱ کیلو و ۶۰۰ گرم باشه خوبه یا کمه؟

۵ پاسخ

اسنو ببین عزیزم

تصویر

یخورده بیشتر باشه خوبه مثلا ۲۰۰گرم بیشتر من ۳۲هفته۲۳۵۰بود نرمالش ۱۹۰۰باید باشه برای شما

خوبه واسه من ک خیلی پایین بود 1400 بود

گهواره چند زده؟

خوبه منم۱۷۰۴بودم

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی