۵ پاسخ

من روز ۱۹ ازادسازیم هنوز تست نزدم
امروز هم موعدمه
دعا کنید که مثبته

دارو چی خوردی عزیزم
که آزاد سازی زدی ؟

عجله نکن زود زدی؛انگاری هاله داره صبرکن روزای بعدی پررنگ تر میشه

ن عزیزم مال من ماهه قبل روز 12ازاد سازی منفی بود پریود شدم چند فولیکول داشتی شوهرت سالمه

دوروز بذار بگذره ولی من زدم چند روز قبلش مثبت شد

سوال های مرتبط

منتظرهدیه‌خدا منتظرهدیه‌خدا قصد بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌ام بارداری