مبارکه
مثبتی عزیزم
علائم چی داری؟
مبارکه عزیزم.
من ۷ روز مونده به موعودم. خیلی علائم پریودی دارم. همش حس میکنم الان خونریزی میکنم. شما هم اینجوری هستی؟
احتمالا دوقلو باشه چون روز ۱۴ انقدر پررنگ نباید باشع کسایی که دوقلو بودن انقدر پررنگ شده
ن گلم مثبتی مبارکه
مبارک عزیزم
نه دیگه مثبته روز چهاردهم اثر امپول رفته
مبارکه ، التماس دعا دارم
مثبته مبارکه
مثبته
مبارکهههههه عزیزمممم ❤️😍
بسلامتی عزیز
ان شاالله که بارداری. اون دردها پیش میاد
مثبتههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.