۱۴ پاسخ

مبارکه

مثبتی عزیزم
علائم چی داری؟

مبارکه عزیزم.
من ۷ روز مونده به موعودم. خیلی علائم پریودی دارم. همش حس میکنم الان خونریزی میکنم. شما هم اینجوری هستی؟

احتمالا دوقلو باشه چون روز ۱۴ انقدر پررنگ نباید باشع کسایی که دوقلو بودن انقدر پررنگ شده

ن گلم مثبتی مبارکه

مبارک عزیزم

نه دیگه مثبته روز چهاردهم اثر امپول رفته

مبارکه ، التماس دعا دارم

مثبته مبارکه

مثبته

مبارکهههههه عزیزمممم ❤️😍

بسلامتی عزیز

ان شاالله که بارداری. اون دردها پیش میاد

مثبتههه

سوال های مرتبط

مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی