۲ پاسخ

عزیزم میگم ازادسازی زدی بعدش هم درد تخمدان گرفتی؟

تا یک هفته از موعدت که پریود نشی طبیعی هست به خاطر داروهای هورمونی اگر از یک هفته بیشتر شد برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان فربد خان🌺🧿 مامان فربد خان🌺🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری