۵ پاسخ

بروازمایش بده بی بی چکهااعتمادی نیست عزیزم

یه بی بی چک دیگه بزن

اگه باردار باشین ربطی به موعد نداره
حتما بعد 15 روز از ازادسازی بیبی چک مثبت میشه
اگرم نشه یعنی باردار نیستین

منم 11 ازادسازی تست زدم یه هاله خیلی ضعیف انداخت بعدش امروز 13ازادسازی تست زدم هیچی هاله ننداخت یه مارک دیگه بود تست گودسنس تاحالا نزده بودم
چه علائمی داری شما؟
من کمر دردم کشاله رانم گاهی میسوزه درد میگیره نوک سینه هامم حساس شده پا درد هم هستم

یه تست دیگه میزدی

سوال های مرتبط