۶ پاسخ

خیلی مونده تا 12ام که

منم ۱۰اردیبهشت پریود شدم ۷روز دیگه موعدمه

باید بع ۱۰خرداد تست بزنی اونم اگ از وقت پریودت گذشت اونوقت تا ۳۱ اردبیهش شانس داشتی ک باردار بشی بع اون ن تخمکی وجود نداره

منم ۹پریودشدم ۶خردادموعدمه تست نزدم

شرم نیابتی گرفت منو

عزیزم اگ برای بارداری میخوای اقذام کنی باید یک روز درمیان نزدیکی داشته باشی

سوال های مرتبط