خیلی مونده تا 12ام که
منم ۱۰اردیبهشت پریود شدم ۷روز دیگه موعدمه
باید بع ۱۰خرداد تست بزنی اونم اگ از وقت پریودت گذشت اونوقت تا ۳۱ اردبیهش شانس داشتی ک باردار بشی بع اون ن تخمکی وجود نداره
منم ۹پریودشدم ۶خردادموعدمه تست نزدم
شرم نیابتی گرفت منو
عزیزم اگ برای بارداری میخوای اقذام کنی باید یک روز درمیان نزدیکی داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.