وای چقدر سوزش معده دارم 🥲

۵ پاسخ

منم از ماه۸ شروع سد خیلی بده تا بالا میاد میسوزونه دکتر شربت لاکسی ژل داد گفت اسید معده رو کم میکنه و بهتر شدم شکرخدا

ب من گفت پنتوپرازول بخور ولی من نمیخورم
من خیلی اذیتم از هفته ۳۰ اینجوری شدم

یه مقدار زنجبیل و عسل با آبجوش قاطی کن بخور تسکین میده

سوزش معده واقعا خر است من فاموتیدین میخورم

خیلی بده من دارو داده دکتر داخلی اون بهترم کرده خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد