ازمایشام چطوره ادامش کامنتا میزارم

تصویر
۶ پاسخ

فقط واسه قندخون یکم لب مرزه مراعات کنید،تا نوبت دوم آزمایشتون بالا نباشه.
قند وشکر و شیرینی کمتر استفاده بشه.
مصرف برنج و لواش کم باشه.
یکم اضافه وزن دارید?

آزمایش هات هیچ مشکلی نداره کلیه و پروتیین اندازه اس گلبول سفید و قرمز اندازه اس پلاکت اندازس کم خونی نداری قند و تیروید نداری گروه خونی ات هم oمثبت هس همینا بود گلم

صفحه دومه😅🤣هزار بار گذاشتم

تصویر

اینم صفحه دوم

تصویر

فاطمه انقد تاره ک چشام نمیبینه👀

این همون اولیه

تصویر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایناس وپسری💓💙 مامان ایناس وپسری💓💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملا💞🥹 مامان دخملا💞🥹 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی