خانما آزمایشم چطوره صفحه ی دوم تو کامنتا میزارم

تصویر
۴ پاسخ

همه چیت خوبه فقط تیروییدت یکم کم کاره .. منم همین بودم با دارو اومده پایین

تیروئید یکم کم کاره

تیرویید زن باردار باید زیر ۳ باشه دکتر غدد حتما برو

اینم دومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان دخملا💞🥹 مامان دخملا💞🥹 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پارمیس مامان پارمیس ۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان maman elmah💕😍 مامان maman elmah💕😍 ۲ ماهگی
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری