خانما آزمایشم چطوره؟صفحه دوم روپایین میزارم

تصویر
۶ پاسخ

ویتامین د پایینه
قند لب مرزه
تیرویید هم حس میکنم ی کوشولو بالاعه

اینم صفحه دومش

تصویر

بیا عزیزم اینم ترجمه اش

تصویر

آزمایشت خوبه

همه چیزت خوبه قندت بالاس که رعایت کن کربوهیدرات کمتر بخور و ویتامین دی تقریبا پایینه که باید قرصاتو بخوری عفونت و کم خونی هم نداری

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس ۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۸ ماهگی