رفتم کارای ازمایشمو انجام دادم گفت یک ماه دیگ میاد چرا انقد دیر
گفت اگ آزمایش نمیدی آسپرین بهت میدم اگ آزمایش و میدی میمونم تا جوابش بیاد بعد دارو بنویسم برات
میگم چندروز آزمایش سلفری میاد
ریسک نداری، فقط اعداد فری بتا و پپ آ غیرنرماله، شاید دکتر تست های تکمیلی سلفری یا امینوسنتز بده ک خیالش راحت بشه
والا واسه منم مثل شما همه چی خوب بود جز فری بتا که پایین بود تو گهواره خوندم حتی بخاطرش آمینوسنتز شدن!!! چقدر استرس گرفتم ولی دکترم گفت وقتی ریسک ندارین سلفری و آمینوسنتز نمیخوایم ما برای این آیتمم باید آسپرین بخورین حتما یکم خیالم راحت تر شد پریروز بردم دکتر
الان میری دکتر بهت میگه فری بتا پایینه، به منم گفت، سه روز گریه کردم براش بعد فهمیدم وااااقعا مهم نیست، از حالا اینو بدون که مهم نیستو خلااااص، فری بتا باید بیاد پایین اصلا
خوبه عزیزم یکم عدد مام فری بتا پایینه
بهت احتمال نداد چیه
اینم یکی دیگشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.