خانما آزمایشم چطوره

تصویر
۹ پاسخ

رفتم کارای ازمایشمو انجام دادم گفت یک ماه دیگ میاد چرا انقد دیر

گفت اگ آزمایش نمیدی آسپرین بهت میدم اگ آزمایش و میدی میمونم تا جوابش بیاد بعد دارو بنویسم برات

میگم چندروز آزمایش سلفری میاد

ریسک نداری، فقط اعداد فری بتا و پپ آ غیرنرماله، شاید دکتر تست های تکمیلی سلفری یا امینوسنتز بده ک خیالش راحت بشه

والا واسه منم مثل شما همه چی خوب بود جز فری بتا که پایین بود تو گهواره خوندم حتی بخاطرش آمینوسنتز شدن!!! چقدر استرس گرفتم ولی دکترم گفت وقتی ریسک ندارین سلفری و آمینوسنتز نمیخوایم ما برای این آیتمم باید آسپرین بخورین حتما یکم خیالم راحت تر شد پریروز بردم دکتر

الان میری دکتر بهت میگه فری بتا پایینه، به منم گفت، سه روز گریه کردم براش بعد فهمیدم وااااقعا مهم نیست، از حالا اینو بدون که مهم نیستو خلااااص، فری بتا باید بیاد پایین اصلا

خوبه عزیزم یکم عدد مام فری بتا پایینه

بهت احتمال نداد چیه

اینم یکی دیگشون

تصویر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۸ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اسرا وتودلی🎀 مامان اسرا وتودلی🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیلا🎀 مامان نیلا🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی