۵ پاسخ

من درد پهلو سمت چپ دارم انگار ی باد گیر کرده اصلا نمیدونم چجوری بگم نه میدونم کلیهامن ن میدونم طبیعیه

اره منم دارم امروز میرم دکتر سونو رفتم پنجشنبه خوب بود همه چی ولی دردا بیشتر میشن میرم دکتر امروز وقت دارم

منم دقیقا همینجورم هنوز دکتر نرفتم چهارسنبه میرم‌هم برا سونو قلب هم دکتر

بله🚶🏻‍♀️

منم دقیق همین دردا رو دارم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان پرنسس هفته بیست‌وپنجم بارداری