ترشح آبکی می‌تونه از آمپول آزادسازی باشه

۴ پاسخ

عفونت

منم ۲۰ سیکلم این ناه که لتروزول و امپول ازاد سازی داشتم تخمک از تخمدانی ازاد شده که لوله ندارم 🫩و هدر رفت این ماهم .. بدون دارو همیشه چپ ازاد میشه تخمک ولی با تحریک راستم که لوله نداره بدبختیه ها

اره ممکنه

چند سیکلی؟

سوال های مرتبط

مامان اقا برسام🩵🫧 مامان اقا برسام🩵🫧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری