خانما دخترم اسهال گرفته چیکار کنم؟

۱ پاسخ

من رفتم دکترقطره پروتکت پویابهم دادروزی ده قطره فقط مواظب باش رفته رفته دستشوییش اینقدری کم نشه که یبوست بگیره مثل الان من بازبایدبرم دکتردخترطفل معصومم😓

سوال های مرتبط

مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۴ ماهگی