خانما دخترم اسهال داره باید چیکار کنم

۲ پاسخ

هیچکاری نکن درست میشه عزیزم فقط شکمشو گرم نگه دار شاید سردی کرده مثلا با این خشک کنا شکمشو ببند

بچه تو ۲ ماهگی هنوز دستشوییش سفت نشده که
نیاز نیس کاری کنی درست میشه خودش

سوال های مرتبط

مامان پرنسا خانوم🥰 مامان پرنسا خانوم🥰 ۸ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی