۲ پاسخ

منم ختم بودم سیو چهارو دوروز متاسفانه آمپول ریه نزده بودم ده روز إن آی سیو بود و خیلی ضعیف شد

۳۵ بدنیا اومد دستگاه نرفت و شکر خدا کامل و سالم بود وزنش هم ۲۸۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی