گنبد خیلیا هستن کلینی و انصافی و موسوی من قبول دارم
علیزاده و ویلا اصغری هم بد نیستن
دکتر عاطفه مزیدی علی آباد کتول هم خوبه گنبد هم برای زایمان میاد خیلی دکتر خوبیه توی مطبش سونو شکمی و واژینال هم داره و ویزیتش 350با همه چی هست ....بهترین دکتر هست 😍
مجاهدیه موسوی انصافی
علیزاده
ولی کلینی عملش حرف نداره
گنبدمیگن بیشتردکتراش خوبن فامیلای شوهره من اکثرشون گنبدزایمان کردن هم دکتراش خوبن هم زیرمیزی نمیگیرن هم بیمارستانش میگن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.