۶ پاسخ

من این آخریا زیاد بود گفتن موردی نداره دکتر
اما یه هفته ب زایمانم بود

ببین چون بچه ازاون اب میخوره وقتی اب زیاد باشه تعداد دفعات خوردن و دفع بچه بالامیره و ممکنه کلیه هاش اسیب ببینن ،ازطرفی شنیدم میگن ممکنه مغزش و یا ریه هاش آب بیاره خدایی نکرده
و اینکه امکان پارگی کیسه اب هست🥲

من ۳۵ هفته ک رفتم اب دورجنین۲۴ بود دکترم فقط گف پله بالل پایین نکنه خم و راست نشو رابطه نداشته باش ک ی وقت کیسه اب نترکه بچه ب موقع بیاد منم رعایت کردم همون ۳۸ هفته سزارینم بدنیااومد

حالا برای من کمه😭😭😭

خدای نکرده پارگی کیسه وخفگی بچه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی