خانوما سزارین دوم و چند هفته باید رفت؟

۳ پاسخ

شاید گفته ٣۶ ٣٧ بری ک بهت تاریخ زایمان بده
عجله نکنی بری ٣٧ هفته زایمان کنی
خدایی نکرده بچه میره ان آی سیو

واااچرا انقد زود😳😳😳
اصولا سزارین ٣٨ هفته و ۴ روزه
منم الان دکتر بهم گفته ٣٨ و ۴ روز
تازه اون میگه اگه بتونی چند روزم صبر کنی بهتره

دکترت بهت میگه دیگ

سوال های مرتبط

مامان عمران علی مامان عمران علی روزهای ابتدایی تولد
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی