۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی . امپول ویتامین دی طلاکوب ب دخترت دادی خورد بعدش اوک بود حالش؟؟

من سویق سنجد و سویق کودک و شیره انگور مرتب میدم...
چون مولتی و غیره رو از شش ماه به بعد دیگه نخورد...و این طبیعی ها میدم میگن هم خیلی بهتر هست هم اینکه اثرش در طولانی مدت بیشتر و بهتره

نئوزینک
مولتی
آهن

مولتی
اهن
فولیک اسید
زینک

زینک و شربت ویتامین و اهن و شربت قوی شدن سیستم ایمنی ایمونکس

تا پایان دوسالگی مولتی ویتامین و آهن

سوال های مرتبط

مامان آرتا کوچولو مامان آرتا کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان ❄️دونه برفم❄️ مامان ❄️دونه برفم❄️ ۱۵ ماهگی
مامان دلی ❤️ مامان دلی ❤️ ۱۶ ماهگی