مامانا آسپرین تا چند هفته خوردین؟

۶ پاسخ

دکتر من گفت تا ۳۶ هفته کامل بخور

پزشکم از اول ۳۴ هفته قطعش کرد

تا ۳۶ ولی من زودتر قطع کردم
چون خونم خیلی رقیق شده بود و وحشتناک خون دماغ میشدم که بند نمیومد وقتاییم که سرم میزدم و آزمایش داشتم انگار رگ دستمو میبریدن

دکتر من گفت ۳۶ هفته قطع کنم

۳۴هفته و۱ روز

۳۶.

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی