۳ پاسخ

سلام خانما خوبین دخترم تبش رو۳۹ و۳۸ هسش هرکاری میکنم تبش نمیاد پایین چی بهش بدم واینکه فقط اسهال و تب داره میتونه از دندون درآوردن باشه؟

آره من دادم
ولی دکترش یه پودره دیگ داد گفت این از کیدی لاکت و کپسول یوموگی هم بهتره

اره بده

سوال های مرتبط

مامان نفس کوچولو 😍🤌 مامان نفس کوچولو 😍🤌 ۱ سالگی