۶ پاسخ

https://rubika.ir/joing/JAFJBFHD0IYCZQHWCBSKKAREZFLGHHFK گروه برای مامان هایی ک نی نی ۴ ماهه دارن بیاید دور هم باشیم

سلام عزیزم من تاپیک های قبلی تون رو دیدم نی نی بعد از تولد مشکلی نداشت ؟ چون بچه منم این مشکل رو داره

خوش به حالت راحت شدی

بنظرتون دختر من موقع تولد 3500 بوده باید 4 ماهگی چند باشه؟

چطور بود
درد نداشت

منم 21 روز دیگه میخوام بزنم

سوال های مرتبط

مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی