واکسن ۴ماهگی آلما خانم زدیم

🍬🍭🍼🌈

تصویر
۷ پاسخ

مامان الما چندتا بود واکسناش
اینجا یه سری میگن دوتا یه سری میگن سه

ای‌ننه قهر کرده☹️

بسلامتی عزیزم واسه سوین که خیلی سبک بود ایشالا واسه الماهم همینطور باشه

موهاشو پیشونیش چقد شبیه دختر منه😍

من دو روز پیش زدم خیلی سخت بود و خیلی اذیت کرد

منم امروز واکسن ویهانووزدم ۴ ماهگی
مبارکش باشه

مبارک باشه سخت بود براش؟

سوال های مرتبط

مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی