قطره آهن سیدرال گوچه خوبه یا لیپوزوفر آبی؟

تصویر
۶ پاسخ

دکتر دختر من فقط ایروفیکس فورت قبول داره میگه اینا خوب نیستن

من سیدرال میدم دکتر گفت برای شروع خیلی بهتره سبکتره

کدومشون دندون رو سیاه نمیکنه؟

من سیدرال میدم
ابجیمم سیدرال میده
خیلی خوشمزس😬

ماکه لیپوزوفرادزوفرمیدیم خوبه

اابی برای پچه کم خون. و قزمز برای عادیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا❤ مامان هدیه امام رضا❤ ۱۴ ماهگی
مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی
مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی