مامانا علایم حساسیت ب شیر خشک چیه ؟؟؟ من گیگوز میدم از بدو‌تولد

تصویر
۲ پاسخ

وزن نگرفتن.دل درد.بالا اوردن زیاد.مدفوع نکردن .اگه فقط شیر خشک باشه ریختن جوش رو صورت و بدنش

منم گیگوز میدم
اسهال
استفراغ
دل درد
بی قراری
کاهش رشد و وزن

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱۱ ماهگی
مامان قند❤️ مامان قند❤️ ۱۵ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۱۲ ماهگی
مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۵ ماهگی