سلام خانما فردا زایمانمه برام کلی دعا کنید ک

۳ پاسخ

انشاا... ب سلامتی بری و برگردی با نی نی

طبیهی یا سزارین ؟
انشالله راحت فارق بشی

چشم
توام برای ما کلی دعا کن

سوال های مرتبط

مامان لیان تودلیم🦋❤️ مامان لیان تودلیم🦋❤️ ۸ ماهگی
مامان ماهک مامان ماهک روزهای ابتدایی تولد