سلام خانما فردا زایمانمه ساعت۹ صب برام دعا کنید

۹ پاسخ

ایشالا به سلامتی بغلت میگیری

سلام منم شنبه هست استرس دارم

بح بح بسلامتی و دلخوشی ان شالله😍😍♥

طبیعی هستی

بسلامتی عزیزم کدوم بیمارستان میری

انشالا یک زایمان راحت داری🥰
نی نی خوشگلتم بغل میگیری خستگیات در میره❤

به سلامتی نی نی رو بگیری تو بغلت عزیزم، امیدوارم همه چی برات عالی پیش بره 🫶

انشالله که به سلامتی و راحتی زایمان کنی و تو دلیت رو بغل کنی

انشالله بسلامتی بغلش میکنی قدمش براتون خیر باشه😍

سوال های مرتبط

مامان لیان تودلیم🦋❤️ مامان لیان تودلیم🦋❤️ ۸ ماهگی
مامان ماهک مامان ماهک روزهای ابتدایی تولد