۸ پاسخ

بچه ۳،۴ سانتی که حس نمیشه

انقباض عزیزم

سلام گلم وزن خودت چنده؟
ببین منم دقیقا از هفته ۱۲ احساسش میکردم زیر شکمم جا ب جا میشد و از داخل احساس سنگینی میگردم انکار یچیز سنگین گذاشته بودن اون قسمتی ک جنین بود

آره گلم بچس،بعضیا خیلی زود حس میکنن مث نبض و اینا

منم از ۱۱ یا ۱۲ هفته حسش کردم فکر کنم چون جفتم پایین بود ب خاطر اون زود حسش کردم

من از دکتر پرسیدم میگه نبض رحمه داره خونرسانی میشه بچه نیس

منم بچمو زود حس کردم😊

چند سیکلی

سوال های مرتبط