بیمارستان صارم برای زایمان طبیعق چطوره؟؟

۲ پاسخ

عزیزم من بیمارستان صارم سزارین شدم خیلی راضی بودم فقط گرونه یکم

عالیه بیمارستان فوق تخصصی ولی خیلی گرون

سوال های مرتبط

مامان هامین❤️ مامان هامین❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ودوم بارداری