۸ پاسخ

یکم کمه عزیزم نسبت به وزن تولدش

نه خیلی خوبه

دو ماهگي چند بوو

عالیه عااالی
کجاش کمه

دختر من پنج ماهشه۶۸۰۰

۴ ماهگی‌ باید دوبرابر وزن تولدش بشه‌پس‌ با این حساب‌خوبه

نه تقريبا نرماله

ن خوبه ک من ۴ماهگی دخترم۵۷۰۰بود

سوال های مرتبط