۶ پاسخ

من قرص ال دی میخورمم

مارلین مطمئنه
اگر انتی بیوتیک نخوری یا امپولشو نزنی

دروسبلین

من قرص تنسی میخورم امپولم میزنم کاندوم هم هست 😂 😂

حتما دو مدل جلوگیری داشته باش یکی شکست خورد اون‌یکی باشه😑

ما اصلا قرص مصرف نداریم .خیلی طبیعی جلوگیری میشه😊🙃

سوال های مرتبط