خانوما این ازمایش واس چیع و قیمتش چقد میشه میدونین

تصویر
۴ پاسخ

چکاب من گرفتم ۱۳۰۰

خط اول فقط میدونم تیروئیدت میخان چک کنن

سلام عزیزم این آزمایش اولیه برا بارداری هست که دکتر ببینه بدنت به چی احتیاج داره خدایی نکرده مشکلی نداشته باشی
از من ۲۵۰۰ شد

چکاب، بری بیمارستان دولتی هزینش خیلی خیلی کم، آزمایشگاه آزاد هم هزینه زیادی نداره اگ بیمه داری

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری