ترشح دارم همراه کمردرد طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

منم دو روز همینم تازه انقباضم دارم ک به دکترم زنگ زدم گفت تایم بگیر اگه روتین شد بیا بیمارستان اگه روتین نبود دوش آب گرم بگیر ببین میره یا تشدید میشه دردات که دوش میگیرم خوب میشه بهش گفتم گفت پیش درده فعلا شیاف گل مغربی استفاده کن تا دردات روتین بشه تازه خریدم امروز بزارم زودتر دردام روتین بشه زایمان کنم خسته شدم😭

ترشح سفید کمردرد درد زیرشکم مثل دردای پریودی خفیف توی این روزا طبیعیه عزیزم منم دارم

برو بیمارستان

درد زایمانه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد