علائم و نشانه های نشتی کیسه اب

۲ پاسخ

بدون بو،داغه
ی پد بزار و سرفه کن اگ نشتی باشه نشون میده

یه پد بزار سلفه کن ببین خیسی یا ن بعد این که هی راه بری ازت هی یه مایه میاد گلم

سوال های مرتبط

مامان مژده خدا😍 مامان مژده خدا😍 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان مانلی و مانیار مامان مانلی و مانیار ۴ ماهگی