خانوما برای سرفه شدید چه شربتی خوبه

۳ پاسخ

شربت ایورامی هر6ساعت 2.5سی سی بهش بده مثل اب رو اتیش

باید دکنر معاینه کنه اگ شدیده احتمالا عفونی باشه انتی بیوتیک بخواد
اگ ن ک پلارژین و پدی کاف خوبه برای سرفه و نئوتادین هم خوبه
بخور سرد هم عالیه

شربت توسیان شربت برم هگزین شربت پدی کاف شربت سالبوتامول هم هست منتها باید سه روز بیشتر ندی

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز هفته سی‌ودوم بارداری