۱۶ پاسخ

بخورید مگه چقدر زعفرون رفته تو ی کاسه شله زرد اون ک میگن بده یعنی دمنوش زعفرون خوب نیست

زعفران فراوان داره 😲😲😳

بخور بره باع من خوردم.

من همین الان خوردم بخور هیچی نمیشه 🫠

بخور نوش جونت

در حد ی قاشق آره ولی کاسه ن من بودم نمیخوردم

عزیزم برای هوس سه چهار تا قاشق مرباخوری میتونی بخوری

کم بخوری اشکال نداره

یه پیاله اشکالی نداره

اره گلم هر چیزی کمش اشکال نداره ولی افراط نکن چون منم تو هفته های شما تهچین خوردم

من ک نخوردم بخاطر زعفرون زیاد ترسیدم حتی دلم خورشت ماست میخواد اونم زعفرون بالایی داره میترسم نباشم حتی ساده گرفتم زعفرونی نمی‌خورم ریسکه گلم نخوری بهتره

منکه خوردم از یه پیاله هم بیشتر خیلی هوس داشتم خیلی گریه م گرفته بود😅🥲
با کلی استرس ولی خوردم

وای من میخواممم

من نصف پیاله خوردم میگن کمش چیزی نمیشه

ماه اخر فقط

وای منم همین سوال و دارم 🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلی🌱 مامان تو دلی🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی