میتونم تو شیر پاستوریزه هامین شیره انگور بریزم ؟

۸ پاسخ

من همش میریزم

بله میشه

با شیشه شیر میخوره ؟؟؟؟

من آنقدر به دخترم میدادم بابام بهش می‌گفت دختره شیره ای 🤣

ترش می‌کنه شدیدا

اره من شیر توت میریزم همیشه واسه کم خونی خیلی خوبه

من واسه باران همیشه میریزم

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان امیرماهان🌙 مامان امیرماهان🌙 ۲ سالگی