سلام کیا مثل من همش احساس دسشویی دارن

۱۰ پاسخ

وای شبا تاصبح ۳بار میدم تازه ازساعت ۷شب اب نمیخورم نمیدونم اینهنه از کجامیاد فقط یکم بعدشام ک کپسول اهن بخورم

من 😂👍🏻

منم همین حال ودارم حتی شبا توخاب بیدارمیشم

خانوم اجازه من☝️

عفونت نداری یا ترشح بدبو

من 😭😭

من من

نصف حاملگی من تو دست شویی گذشته 😅

من من من🖐️🖐️🖐️

منم همش دستشویی هستم😂

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد