منم دارم
منم دارم عزیزم سه تا بزرگترینش ۷ سانته فعلاکه خداروشکر همه چی خوب پیش رفته
منم دارم دکترم گفت تا قبل زایمان یا بعدش رفع میشه جای نگرانی نیست
نه منم فیبرم دارم ،دکتر گفته تودوران بارداری بزرگ میشه بعداز بارداری خودش کوچیک میشه
من فیبروم داشتم باردار شدم...فکر نکنم خطری داشته باشه...چون دکترم گفت اگه میخوای باردار شی الان وقتشه چند سال دیگه دیره
من کیست دارم تو تخمدان راستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.