کیا مثل من فیبروم دارن؟؟؟خطرناکه؟؟؟؟

۶ پاسخ

منم دارم

منم دارم عزیزم سه تا بزرگترینش ۷ سانته فعلاکه خداروشکر همه چی خوب پیش رفته

منم دارم دکترم گفت تا قبل زایمان یا بعدش رفع میشه جای نگرانی نیست

نه منم فیبرم دارم ،دکتر گفته تودوران بارداری بزرگ میشه بعداز بارداری خودش کوچیک میشه

من فیبروم داشتم باردار شدم...فکر نکنم خطری داشته باشه...چون دکترم گفت اگه میخوای باردار شی الان وقتشه چند سال دیگه دیره

من کیست دارم تو تخمدان راستم

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا دخمل قشنگم مامان نورا دخمل قشنگم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هانا و تودلی🩵 مامان هانا و تودلی🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد