حانوما کیا فیبروم رحم دارن تو بارداری مشکل ایجاد میکنه

۸ پاسخ

من دوتا کیست دارم یدونه ام فیبرم

دختر خاله من داره بااین که برداشته دوباره باز فیبروم گرفته حامله نمیشه برای هر کسی فرق داره برای بعضیا هم خوبه خوش خیمه باردارن دارو میخورن بزرگ نمیشه بعدشم عمل میکنن

مادرم داشت بعد عمل سزارین برداشتن مشکل نشد

منم یکی دارم اما دردی ندارم

من دارم ی دونه بزرگش

من ۵تا فیبروم دارم و یه کیست گلم

من از وقتی باردارشدم هم کیست دارم هم فیبروم
دکتر گفت مشکلی نیست

نه مشکلی نداره با سزارین اونم بیرون میارن

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد