کیا جفت سرراهی دارن خطرناکه؟؟

۱ پاسخ

من جفت سرراهی هستم تا وقتی طول سرویکس خوبه و دهانه رحم بستس نه فقط زایمانت سزارین میشه
ولی باید استراحت باشی کلا تا خطرآفرین نشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان والا
👶🏻🤍🩵💙 مامان والا 👶🏻🤍🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پویان و نویان مامان پویان و نویان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۱ ماهگی
مامان شکوفه مامان شکوفه ۴ ماهگی
مامان معجزه قشنگم مامان معجزه قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی