کیا تجربه جفت سرراهی داشتن
کی رفت بالا؟

۴ پاسخ

من تو انتی داشتم سر راهی نبود پایین بود رفت بالا

مال من تا ۲۱ هفته پایین بود کلا دهانه رحم رو پوشانده بود ولی الان شکر خدا رفت بالا

من داشتم تو ان تی انقدر رعایت کردم رفت بالا

من دارم ولی هنوز سونو ندادم
تو انتی خوب بود ولی ۱۶ هفته سونو انجام دادم اومده بود پایین و نزدیک دهانه رحم بود

سوال های مرتبط

مامان هانا و تودلی🩵 مامان هانا و تودلی🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته چهلم بارداری