سلام ضخامت اندومتر چندبود فهمیدین که باردارین

۶ پاسخ

♥️🌹🌹

انشالله شما ام همین طور حالا باز میریم سونو به هم خبر سلامتیشون و می‌دیدم انشالله

فولیک اسید و ویتامین دی فقط

انشالله امید به خدا که نینی داشته باشیم و صحیح و سلامت باشن

چند روز از تاخیر رفتی سونو

به من گفت رحمت ۳خطی شده 🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آلما مامان آلما هفته چهاردهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان محمدطه مامان محمدطه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامانِ آینده🍼♥ مامانِ آینده🍼♥ قصد بارداری