سلام علائم موعدتون چی بود که فهمیدین باردارین؟

۸ پاسخ

من کمر درد و تاخیر در پریودی

صب زدم دوتا درجا خط انداخت

تصویر

سلام عزیزان.طبق دستور پزشک قرص خوردم من دهم اسفند امپول آزادسازی زدم قبل و بعدش تا چهارده اسفند اقدام داشتم. روز ۲۹اسفند من خون قرمز اومد. بعد روز دو و سوم قهوه ایی روشن هست.دیروز کاچی خوردم میترسم نکنه ک من باردارباشم نفهمیدم. سبنه هامم خیلی حساسه گاهی خفیف تیرمیکشه گزگز خارش داره .
باز من دوشب هست ک دارم بازمجدد طبق دستور خانم دکترمث ماه قبل قرص لتروزل میخورم شبی دوتا.ترسیدم یک وقتی باردارنباشم
صب الان تست دوتا زدم دوتاخط افتاد ب ثانیه نکشید. مجدد تست زدم باز هاله صورتی افتاد رفتم ازمایش دادم خون.منفی گفت.کمردرد هم دارم

دوستان میشه راهنماییم کنین

دل درد و کمردرد مثل پریودی
خواب زیاد
بعدم پریودم ۲ روز عقب افتاد که سابقه نداشت

من انقد درد پریودی داشتم گفتم هر لحظه امکان داره پریود شم

دلپیچه وگرفتگی سمت چپ مثل درد پریودی خفیف همین دیگه هیچ علائمی نداشتم تا هشت هفته ک حالت تهوئم شروع شد

من نفس نفس میزدم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری