۷ پاسخ

وزن۹/۴۰۰ قدشم۷۶ وزنش یکماهه استپ کرده🤦

منم هنوز نرفتم سرما خورده بود یک هفتست دارو میدم فردا میتونم ببرم واکسن بزنه بنظرتون

متاسفانه من تا الان نرفتم نه واکسنشو زدم نه چکاب انجام دادم
بخاطر سرماخوردگی کوفتی

آره عزیزم عالی
بچه ی منم قد ۷۸ وزن ۹۷۰۰

آره خیلی خوبه دختر من 77 وزن 9 بود

اره خوبه

عالیه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🩷 مامان قند عسل🩷 ۱ سالگی
مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان کلوچه🍪🍯💗 مامان کلوچه🍪🍯💗 ۱ سالگی